YOGA – 5 POSTURI PENTRU SCĂDEREA ÎN GREUTATE

Mulți oameni asociază yoga cu o metodă spirituală, însă yoga este mai mult decât atât. Posturile yoga ajută la pierderea în greutate. Dacă stai în anumite poziții, asta nu înseamnă că mușchii nu lucrează, ci dimpotrivă, statul în picioare pune o presiune asupra mușchilor.

Yoga este ceva ce trebuie practicat mai mulți ani pentru a stăpâni cât mai bine posturile. Cu cât posturile sunt mai corecte, cu atât sunt mai mari beneficiile. Vă veți simți mușchii pe care nici măcar nu ați știut că îi aveți,  deoarece yoga vă oferă un antrenament complet.

În yoga, posturile sunt denumite asane. Iată câteva asane care vă vor ajuta să pierdeți în greutate.

Începeți-vă ziua cu aceste asane pentru pierderea în greutate, care vă vor ajuta să ardeți grăsimea, să vă construiți tonusul muscular și să vă oferiți mai multă flexibilitate.

1. Adho Mukha Svanasana

Adho Mukha Svanasana este o pozitie purtătoare de greutăți. Trebuie să poziționați partea superioară a corpului pe mâini. Este o modalitate excelentă de a vă tonifica brațele și bicepii.

2. Chaturanga Dandasana

Chaturanga dandasana întărește brațele, încheieturile, partea inferioară a spatelui și mușchii abdominali, iar organele abdominale încep să funcționeze complet. Astfel, sistemul digestiv va funcționa cel mai bine.
Această asană îmbunătățește poziția corpului și asigură o respirație adecvată.

3. Naukasana

Întărește mușchii abdominali și asigură o bună funcționare a organelor. Este un exercițiu foarte indicat pentru topirea grăsimii de pe abdomen. Dacă aveți tensiunea scăzută, durere de cap severe sau migrene, trebuie să evitați această postură.

4. Anantasana

Această asană îmbunătățește circulația și digestia sângelui.

5. Malasana

Îmbunătățește flexibilitatea și tonusul regiunii coapsei interioare / exterioare. Evitați asana dacă suferiți de dureri de genunchi sau șold.

Share

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *