MIC DEJUN SĂNĂTOS CU OVĂZ ȘI FRUCTE

Un mic dejun cu fulgi de ovăz, ușor, dulce și cremos, personalizat pentru gusturile tale, fără adaos de zahăr și fără lapte.

Timp de preparare: 15 min

Calorii: 264 kcal

INGREDIENTE:

2 cești de ovăz (asigură-te că este ovăz certificat fără gluten)

3 1/4 cești de apă

2 banane medii (folosește doar una dacă nu ești un iubitor de banane)

Topping la alegere: unt de nucă, fructe proaspete, fructe uscate, mirodenii cum ar fi scorțișoara, nucșoara sau ghimbirul, pudră de cacao, ciocolată, sirop de arțar, etc.

MOD DE PREPARARE:

Amestecă bananele până când seamănă cu piureul. Adaugă apa într-o oală pe foc și amestecă în banană până când este bine încorporată. Adăuga ovăzul în apă și apoi pornește focul la o înălțime medie. De îndată ce fulgii de ovăz fierb, dă focul la mic și amestecă ocazional. Aceasta durează mai puțin de 10 minute. Pune conținutul în boluri individuale și adaugă ingredientele alese.

Share

Un comentariu la „MIC DEJUN SĂNĂTOS CU OVĂZ ȘI FRUCTE

Comentariile sunt închise.