MIC DEJUN SANATOS CU OVAZ SI FRUCTE

 

Un mic dejun cu fulgi de ovăz, ușor, dulce și cremos, personalizat pentru gusturile tale, fără adaos de zahăr și fără lapte. 

Timp de preparare: 15 min

Calorii: 264 kcal

INGREDIENTE:

2 cesti de ovăz (asigură-te că este ovăz certificat fără gluten) 

3 1/4 cesti de apa 

2 banane medii (foloseste doar una daca nu esti un iubitor de banane) 

Topping la alegere: unt de nucă, fructe proaspete, fructe uscate, mirodenii cum ar fi scorțișoară, nucșoară sau ghimbir, pudră de cacao, ciocolată, sirop de arțar, etc. 

MOD DE PREPARARE:

Amestecă bananele până când seamănă cu piureul. Adaugă apa într-o oală pe foc și amestecă în banană până când este bine încorporată. Adăuga ovăzul în apă și apoi pornește focul pe o înălțime medie. De îndată ce fulgii de ovăz fierb, dă focul la mic și amestecă ocazional. Aceasta durează mai puțin de 10 minute. Pune conținutul în boluri individuale și adaugă ingredientele alese.

Un comentariu la „MIC DEJUN SANATOS CU OVAZ SI FRUCTE

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *