YOGA – 5 POSTURI PENTRU SCADEREA IN GREUTATE

Mulți oameni asociază yoga cu o metodă spirituală, însă yoga este mai mult de atât. Posturile yoga ajută la pierderea în greutate. Dacă stai în anumite poziții asta nu înseamnă că mușchii nu lucrează, ci dimpotrivă, statul în picioare pune o presiune asupra mușchilor.

Yoga este ceva ce trebuie practicat mai mulți ani pentru a fi stăpân. Vă veți simți mușchii pe care nici măcar nu ați știut că au existat deoarece yoga vă oferă un antrenament complet.

În yoga, posturile sunt denumite asane. Iată câteva asane care vă vor ajuta să pierdeți în greutate.

Începeți-vă ziua cu aceste asane pentru pierderea în greutate, care vă vor ajuta să ardeți grăsimea, să vă construiți tonusul muscular și să vă oferiți mai multă flexibilitate.

1. Adho Mukha Svanasana

Adho Mukha Svanasana este o pozitie purtatoare de greutati. Trebuie să poziționați partea superioară a corpului pe mâini. Este o modalitate excelentă de a vă tonifica brațele și bicepii.

2. Chaturanga Dandasana

3. Naukasana

4. Anantasana

Aceasta asana imbunatateste circulatia si digestia sangelui.

 

5. Malasana

Îmbunătățește flexibilitatea și tonusul regiunii coapsei interioare / exterioare. Evitați asana dacă suferiți de dureri de genunchi sau șold.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *