4 EXERCIȚII SIMPLE PENTRU TONIFIEREA FESIERILOR

Antrenamentul pe care ți-l propun este unul foarte simplu, durează doar 20 de minute, însă pentru rezultate vizibile în 30 de zile, trebuie să îl practici zilnic. Ai nevoie de o salteluță și de un cronometru, deoarece acest tip de antrenament nu se bazează pe un număr fix de repetări, ci pe timp. Fiecare exercițiu trebuie practicat timp de 2 minute în ritmul tău, fără grabă, concentrându-te pe mișcare și pe respirație. Ia-ți pauză de câte 20 secunde între exerciții și repetă-le de 4 ori.

Genuflexiunile.

Un exercițiu care îți pune în mișcare foarte multe grupe de mușchi și îți îmbunătățesc circulația sângelui și a limfei în corp.

Podul la saltea.

Acest exercițiu lucrează atât fesierii cât și mușchii inferiori ai spatelui. Mențineți mușchii încordați timp de 3 secunde în partea de sus, apoi coborâți lent și controlat, fără să atingeți salteaua.

Extensii în lateral și în spate.

La acest exercițiu este foarte important să mențineți spatele drept iar mișcarea să fie doar din picioare. Deasemenea palmele trebuie să fie poziționate pe saltea în aceeași linie cu umerii.

Extensii laterale la saltea.

Ridicări laterale cu piciorul drept până la 45 de grade. Revenirea trebuie să fie controlată și lentă. Nu uitați de respirație pe tot parcursul exercițiilor.

Share